Hurá, nové reklamy!


Tak toto je už naozaj príliš. Viete o aké nové „služby“ sa usiluje komerčná /maximále komerčná/ skupina TV JOJ? Chce rozšíriť svoje pôsobisko tým, že zdostupní ďalšie nové TV stanice, ktoré budú zapadať pod túto spoločnosť. Teda budú mať iný názov, no bude ich vlastniť táto firma. Ako je to napríklad s programom WAU. Dokonca sa usilovne snažili vytlačiť z nášho klasického balíčka viac českých staníc, aby mala priestor na tie svoje! Taká drzosť! Lenže tá drzosť ešte len príde, ak vám teraz opíšem zmysel založenia týchto nových staníc.
útok na mozek

Máme sa vraj na čo tešiť, pretože TV JOJ vidí finančnú príležitosť v nasadení ďalšieho, nechutne vlezlého vysielania nových reklám. Áno, verejne sa priznáva, že má tento plán a kvôli tomuto svojmu plánu mala v úmysle bojovať za zrušenie iných, českých staníc v našom základnom balíčku. Teda neverte tomu, že vás čakajú nové služby spojené s pohodlím a zábavou! Z tohto tvrdenia predsa logicky vyplýva, že pribudnú ďalšie zbytočné, primitívne stanice, ktoré majú jeden obrovský účel a to- ďalšie reklamy.
dítě a televize

Považujete reklamy za informatívne a zábavné? Ja teda nie. Chápem, že reklama a sponzori musia byť, ale JOJka je známa svojimi pravidelnými reklamami, kedy je 20 minútový seriál v kuse prerušovaný tými istými reklamami. A pripravte sa teda na ďalšiu skvelú informatívnu zábavu v podobe staníc, ktoré budú vysielať nové reklamy. Toto je ten zmysel staníc, ktoré sa tak usilujú vtisknúť do našeho balíčka. Zbytočné, oblbujúce programy. A ešte majú tú drzosť a sú takí pokryteckí, že to zverejnia do médií, no vravia o tom ako nových službách a novej zábave. Jedná sa iba o komerčný priestor, za ktorý si zaplatíme a budeme ho nútení pozerať.

Uznávam, možno sa nájde aj nejaká zábavá. Možno reprízy Paneláku a Súdnej siene. Zasa dokola, kým nadobro nezblbneme. Tak teda, TV JOJ tešíme sa a vopred vám ďakujeme.